dijous, 27 de setembre del 2012

LLIBRES DE LECTURA - LIBROS DE LECTURA


Hem pogut arreplegar els preus d'alguns llibres, tots els de Valencià i algú de castellà. La resta de llibres ens han assegurat des de l'IES que estarien al llarg de la setmana que ve. Hem deixat el llistat de preus en consergeria. No obstant això, podeu demanar el llistat de preus a través de l'e-mail ampa@iessanvicente. com.

Enguany, com a novetat, tenim prevista l'assistència de Silvestre Vilaplana, autor entre altres llibres de L'estany de foc, llibre que enguany s'ha determinat de lectura per a primer curs de batxillerat, perquè els nostres fills i filles puguen preguntar qualsevol aspecte de la seua obra a l'autor.

---------------------------------------------------------------------------------

Hemos podido recoger los precios de algunos libros, todos los de Valenciano y alguno de castellano. El resto de libros nos han asegurado desde el IES que estarían a lo largo de la próxima semana. Hemos dejando el listado de precios en conserjería. No obstante, podéis pedir el listado de precios a través del e-mail ampa@iessanvicente.com.

Este año, como novedad, tenemos prevista la asistencia de Silvestre Vilaplana, autor entre otros libros del "L'estany de foc", libro que este año se ha determinado de lectura para primer curso de bachillerato, para que nuestros hijos e hijas puedan preguntar cualquier aspecto de su obra al autor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada