diumenge, 19 d’octubre del 2014

VAGA D'ESTUDIANTS

 

Desde l'AMPA volem informar sobre la vaga d'estudiants convocada des del Sindicats d'Estudiants a nivell de l'estat espanyol. La convocatòria és per al 21, 22 i 23 d'octubre, amb manifestació el dia 22 a les 12.00 a les escales de l'IES Jorge Juan (Alacant), i posterior manifestació conjunta (dia 23) de la comunitat educativa a les 18.00 des de la Direcció Territorial d'Educació a Alacant.

Per una altra banda, el sindicat SEPC ha mostrat un posicionament crític a aquesta convocatòria, per no haver tingut un consens per a convocar-la. No obstant això, el SEPC ha convocat no més per al dia 22 d'octubre. Podeu veure el seu posicionament ací: manifest SEPC.

Com sempre, l'AMPA de l'IES Sant Vicent ens limitem a informar dels posicionaments del moviment estudiantil, i cada alumne ha de actuar en consciència i secundar, si ho considera oportú, aquestes convocatòries. També pensem que, en el cas que un alumne opte per no anar a classe, hauria de fer el possible per acudir a les concentracions convocades, per a no tan sols mostrar el seu rebuig a les retallades i a la Llei Wert no anant a classe, sinó també manifestant-se al carrer per una educació pública i de qualitat.
-----------------------------------------------
Desde el AMPA queremos informar sobre la huelga de estudiantes convocada desde el Sindicato de Estudiantes a nivel del estado español. La convocatoria es para el 21, 22 y 23 de octubre, con manifestación el día 22 a las 12.00 en las escaleras del IES Jorge Juan (Alicante), y posterior manifestación (día 23) conjunta de la comunidad educativa a las 18.00 desde la Dirección Territorial de Educación en Alicante.

Por otro lado, el sindicato SEPC ha mostrado una posición crítica a esta convocatoria, por no haber tenido un consenso para convocarla. A pesar de eso, el SEPC ha convocado sólo para el día 22 de octubre. Podeis ver su posición aquí: manifiesto SEPC.

Como siempre, desde el AMPA del IES Sant Vicent nos limitamos a informar de las posiciones del movimiento estudiantil, y cada alumno debe de actuar en conciencia y secundar, si lo considera oportuno, estas convocatorias. También pensamos que, en el caso que un alumno opte por no ir a clase, debería de hacer lo posible para acudir a las concentraciones convocadas, para no solamente mostrar su rechazo a los recortes y a la Ley Wert no yendo a clase, sino también manifestándose en la calle por una educación pública y de de calidad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada