dimarts, 1 d’octubre del 2013

OBRIM LA BIBLIOTECA - ABRIMOS LA BIBLIOTECA

Estem d'enhorabona. Malgrat les retallades i la pèrdua de recursos, des de l'AMPA hem designat una quantitat important del nostre pressupost perquè la biblioteca de l'IES puga obrir 4 hores al dia, d'11.00 a 15.00.

Hem de destacar l'alt grau de col·laboració i implicació de la Direcció i els docents en la gestió d'aquesta iniciativa, i per descomptat l'alt grau de compromís de mares i pares en aquest projecte, que sense dubte donarà un valor afegit al nostre centre.

La biblioteca obrirà les seus portes a partir de demà 2 d'octubre de 11.00 a 15.00 hores, i estarà a la vostra disposició Begoña Gambín, titulada en biblioteconomia.
----------------------------------------------------
Estamos de enhorabuena. a pesar de los recortes y la pérdida de recursos, desde el AMPA hemos designado una cantidad importante de nuestro presupuesto para que la biblioteca del IES pueda abrir 4 horas al día, de 11.00 a 15.00.

Debemos destacar el alto grado de colaboración e implicación de la Dirección y los docentes en la gestión de esta iniciativa, y por supuesto el alto grado de compromiso de madres y padres en este proyecto, que sin duda dará un valor añadido a nuestro centro.

La biblioteca abrirá sus puertas a partir de mañana 2 de octubre de 11.00 a 15.00 horas, y estará a vuestra disposición Begoña Gambín, titulada en biblioteconomía.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada