dimecres, 12 de març del 2014

FAMPA SANT VICENT DEL RASPEIG



Estem d'enhorabona, avui s'ha signat l'acta de constitució de la Federació d'Associacions de Mares i Pares de Sant Vicent del Raspeig, que aglutina la majoria d'associacions, i ens uns dies esperem que s'incorporen la resta. Ens hem posat "mans a l'obra" des del primer moment, amb propostes i decisions específiques sobre l'impagament de beques i el canvi dels llibres d'alguns cursos de primària, al qual ens oposem les mares i els pares.

Però si alguna hem de destacar és el gran èxit que ha suposat que per fi mares i pares tinguem una unió que esperem vaja consolidant-se. Malauradament, hem d'estar continuament vigilants en la defensa l'educació.

Aprofitem per a recordar que la Plataforma Sant Vicent amb l'Educació ha organitzat per a demà dijous 13 de març  a les 19.00 en el IES Maria Blasco una xerrada infornativa sobre la LOMQE, i la imposició que volen aplicar al respecte del canvi dels llibres de text de primària, una jornada per a "calfar motors" de cara a la manifestació d'aquest dissabte.
---------------------------------------------------------------------------
Estamos de enhorabuena , hoy se ha firmado el acta de constitución de la Federación de Asociaciones de Madres y Padres de San Vicente, que aglutina la mayoría de asociaciones , y en unos días esperamos que se incorporan el resto . Nos hemos puesto "manos a la obra " desde el primer momento , con propuestas y decisiones específicas sobre el impago de becas y el cambio de los libros de algunos cursos de primaria , al que nos oponemos a las madres y los padres .

Pero si alguna debemos destacar es el gran éxito que ha supuesto que por fin madres y padres tengamos una unión que esperamos vaya consolidándose. Desgraciadamente , debemos estar continuamente vigilantes en la defensa la educación.

Aprovechamos para recordar que la Plataforma San Vicente con la Educación ha organizado para mañana jueves 13 de marzo a las 19.00 en el IES María Blasco una charla infornativa sobre la LOMQE , y la imposición que quieren aplicar al respecto del cambio de los libros de texto de primaria , una jornada para " calentar motores" de cara a la manifestación de este sábado .



1 comentari:

  1. Buenos días soy Luis, del IES Gaia, os prometo que a la próxima no fallo. Un abrazo muy fuerte para todos y por fin vamos a ver cumplidos los deseos que todas las AMPAS de San Vicente estemos unidas en una FAPA. Gran trabajo madres y padres de las ampas de San Vicente.

    ResponElimina