dilluns, 25 de maig del 2015

UN NOU TEMPS

Estimades amigues i amics:

Com sabeu, la nostra AMPA no té un signe polític, "tan sols" som mares i pares que volem la millor qualitat educativa per al nostre alumnat. No obstant això, no hem de perdre de vista que la Conselleria d'Educació, als últims anys, ha fet unes retallades brutals en Educació, no cal enumerar tot lo que s'ha fet en el món educatiu al llarg dels últims anys.

Han sigut desenes les vegades que hem hagut de eixir al carrer contra una política educativa que ha portat a l'educació pública a un estat agonitzant, amb ràtios inaguantables, amb sustitucions de professors que tarden setmanes en produïr-se, etc etc etc.

No més demanem que els nous representants polítics en matèria d'educació, eixos que han eixit al carrer amb nosaltres tantes i tantes vegades, tinguen en compte que l'educació pública és un pilar fonamental en qualsevol societat, és l'hora de tornar-li a l'educació pública els recursos que ens han llevat, per tornar-li la dignitat que mai hauria d'haver perdut.
---------------------------
Estimad@s amigas y amigos:

Como sabéis, nuestra AMPA no tiene un signo político, "tan sólo" somos madres y padres que queremos la mejor calidad educativa para nuestro alumnado. Sin embargo, no debemos perder de vista que la Consejería de Educación, a los últimos años, ha hecho unos recortes brutales en Educación, no es necesario enumerar todo lo que se ha hecho en el mundo educativo a lo largo de los últimos años.

Han sido decenas las veces que hemos tenido que salir a la calle contra una política educativa que ha llevado a la educación pública en un estado agonizante, con ratios inaguantables, con sustituciones de profesores que tardan semanas en producirse, etc etc etc.

No más pedimos que los nuevos representantes políticos en materia de educación, ejes que han salido a la calle con nosotros tantas y tantas veces, tengan en cuenta que la educación pública es un pilar fundamental en cualquier sociedad, es la hora de devolverle a la educación pública los recursos que nos han quitado, para devolverle la dignidad que nunca debería haber perdido.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada