dijous, 14 de febrer del 2013

VISITA DE SILVESTRE VILAPLANA


Hui, Silvestre Vilaplana ha estat compartint amb els alumnes una estona molt agradable, parlant de la seua vida, les seues obres i de la literatura en general.
Hoy, Silvestre Vilaplana ha estado compartiendo con los alumnos una rato muy agradable, hablando de su vida, sus obras y de la literatura en general.


El saló d'actes estava de gom a gom, i els alumnes han pogut fer a l'autor multitud de preguntes en un ambient distés, en què Silvestre ha demostrat la seua senzillesa i proximitat.
El salón de actos estaba repleto hasta los topes, y los alumnos han podido hacer al autor multitud de preguntas en un ambiente distendido, en que Silvestre ha demostrado su sencillez y proximidad.

També l'autor ha dedicat els llibres als alumnes que els han portat, i ha sigut entrevistat per a la Revista Ascla. En nom de tots i totes, agraïm a Silvestre Vilaplana haver-nos dedicat una estona del seu temps i haver tingut l'oportunitat de conèixer-lo en persona.
También el autor ha dedicado los libros a los alumnos que los han traido y ha sido entrevistado para la Revista Ascla En nombre de todos y todas, agradecemos a Silvestre Vilaplana habernos dedicado una rato de su tiempo y haber tenido la oportunidad de conocerlo en persona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada