dijous, 28 de març de 2013

CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL

Benvogudes/ts amigues/cs.

Ens alegrem comunicar-vos que en l'última reunió que vam tindre les Associacions de Mares i Pares de Sant Vicent hem triat a sis membres representants en el Consell Escolar Municipal (CEM), i dos d'ells son membres de la Junta Directiva de la nostra AMPA (Juani i Abraham), i un altre més de la nostra Junta com a sustitut (Guillermo).

Ja sabeu que el CEM és un òrgan on es prenen decisions que afecten la comunitat educativa municipal, i heu d'estar segures i segurs que aquestes persones defensaran l'interés de les nostres filles i fills, i l'educació pública i de qualitat.

---------------------------------------------------------------------

Estimadas/os amigas/os.

Nos alegra comunicaros que en la última reunión que tuvimos las Asociaciones de Madres y Padres de Sant Vicent hemos elegido a seis miembros representantes en el Consejo Escolar Municipal (CEM), y dos de ellos son miembros de la Junta Directiva de nuestra AMPA (Juani y Abraham), y otro más de nuestra Junta como sustituto (Guillermo).

Ya sabéis que el CEM es un órgano donde se toman decisiones que afectan la comunidad educativa municipal, y debéis estar seguras y seguros que estas personas defenderán el interés de nuestras hijas e hijos, y la educación pública y de calidad.

Cap comentari:

Publica un comentari